Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Ink
Vomelová, Lenka ; Rydval, Michal (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
-ink- ink je malé nezávislé nakladatelství, které má v záměru vydávat studentskou (případně absolventskou) literaturu v úpravě mladých designérů a výtvarníků. Cílem nakladatelství je podpořit, realizovat a šířit projekty mladých, neetablovaných autorů a umělců a rozvíjet tak současnou mladou kulturní scénu. Dále pak podpořit komunitu umělců, která bude mít možnost setkávat se na akcích pořádaných nakladatelstvím - autorská čtení, křtest knih... Identita nakladatelství je ponechána otevřená, bude se utvářet postupně tím, co bude v nakladatelství vycházet. Značka je tedy často používaná jako podklad nebo razítko přes další materiály, dokumentární fotografie atd. K nakladatelství jsou zpracovány vizitky, záložky, razítko, balicí papíry, nálepky na balíčky a podoba plakátů k akcím nakladatelství. -Román Ďábel- Román Ďábel je první publikace vydaná nakladatelstvím ink. Autorem knihy je Jan Smutný, absolvent FaVU, grafickou úpravu a ilustrace ke knize jsem zpracovala já, jako součást své diplomové práce. Vizuální podoba knihy je inspirovaná gotickými knihami psanými texturou nebo bastardou a ilustrovanými dřevoryty. Cílem bylo vytvořit knihu zřetelně odkazující k této dobové vizualitě, ne ale knihu historizující. Proto jsou pro knihu vybrány nová, moderní písma Enigma a Lapture, která mají obě lomenou kresbu evokující gotická písma, a ilustrace jsou linkové, vektorové. Barevnost knihy je velmi strohá, kvůli tématu pracuji pouze s černou a podkladovou bílou barvou. Kniha byla vydána v nákladu 200 kusů. Distribuci organizujeme spolu s autorem sami pomocí spřátelených knihkupectví, osobního odběru v Brně a v Praze, možnosti poslání poštou.
Návrh podnikatelského záměru
Stříž, Martin ; Brychta,, Karel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem rozvoje podniku Martina Stříže, který se orientuje na vydávání knih a na další tiskové produkty. Na základě zjištění současného stavu a určení cíle, kterého by mělo být dosaženo, jsou navrženy cesty k tomuto cíli. Po výběru optimálních variant je následně zhodnocen finanční stav, náročnost a prezentován časový harmonogram jednotlivých investic. V závěru jsou identifikovány potenciální problémy, které mohou nastat po realizaci investic, a s tím i související úkoly, které je potřeba dále plnit (sledování vývoje, kontrola atd.).
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců call centra nakladatelství XY
Koubek, Daniel
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání a systémem podnikového vzdělávání. Práce je rozčleněna do dvou částí - teoretické a empirické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem celoživotního učení s důrazem na terminologii související s dalším profesním vzděláváním, rozvojem pracovníků, řízením lidského kapitálu a kariéry. Jedna z kapitol se věnuje nastavení systému firemního vzdělávání a strategiím vzdělávání. V empirické části byla provedena identifikace vzdělávacích potřeb a analýza systému firemního vzdělávání zaměstnanců call centra. Výzkumné šetření bylo realizováno v pražském nakladatelství XY. Na základě získaných dat byl navržen kompetenční model pracovníků call centra a následně implementován do strategie vzdělávání zaměstnanců. Z realizovaných šetření vyplývá, že nakladatelství XY využívá systematického modelu firemního vzdělávání - poskytuje a umožňuje zaměstnancům vzdělávání v různých oblastech s ohledem na konkrétní profesi a její kvalifikační a kompetenční požadavky. Firemní vzdělávání funguje jako jeden z klíčových nástrojů dalšího profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s cílem dosažení lepších prodejních výsledků, produktivity a efektivity práce. Jak se dále ukázalo, velký důraz je managementem společnosti kladen na...
Další profesní vzdělávání a rozvoj zaměstnanců call centra nakladatelství XY
Koubek, Daniel ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání a systémem podnikového vzdělávání. Práce je rozčleněna do dvou částí - teoretické a empirické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s konceptem celoživotního učení s důrazem na terminologii související s dalším profesním vzděláváním, rozvojem pracovníků, řízením lidského kapitálu a kariéry. Jedna z kapitol se věnuje nastavení systému firemního vzdělávání a strategiím vzdělávání. V empirické části byla provedena identifikace vzdělávacích potřeb a analýza systému firemního vzdělávání zaměstnanců call centra. Výzkumné šetření bylo realizováno v pražském nakladatelství XY. Na základě získaných dat byl navržen kompetenční model pracovníků call centra a následně implementován do strategie vzdělávání zaměstnanců. Z realizovaných šetření vyplývá, že nakladatelství XY využívá systematického modelu firemního vzdělávání - poskytuje a umožňuje zaměstnancům vzdělávání v různých oblastech s ohledem na konkrétní profesi a její kvalifikační a kompetenční požadavky. Firemní vzdělávání funguje jako jeden z klíčových nástrojů dalšího profesního vzdělávání a rozvoje zaměstnanců s cílem dosažení lepších prodejních výsledků, produktivity a efektivity práce. Jak se dále ukázalo, velký důraz je managementem společnosti kladen na...
Vlastnictví mediálních domů v ČR
Pelikánová, Karolína ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Magisterská práce Vlastnictví mediálních domů v ČR popisuje aktuální mediální krajinu v České republice v rámci hlavních vydavatelství s významným zásahem a širokým portfoliem titulů a dále zhodnocuje metodou analýzy pokrytí tématu Získání důvěry vlády s podporou KSČM. Cílem práce bylo popsání proměny struktury vlastnictví mediálních domů, které je momentálně téměř zcela v českých (resp. československých) rukách. Prostřednictvím analýzy popisuje možnou motivaci současných mediálních magnátů.
Marketingový mix vybraného nakladatelství na německém trhu
Čičatková, Denisa ; Růžička, Oldřich (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního marketingového mixu vybraného nakladatelství z České republiky vstupujícího na německý trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy související s problematikou této diplomové práce. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu vybraného nakladatelství a německého trhu s využitím několika analýz. Analytická část práce je dále rozšířena o kvantitativní průzkum prodejních cen na německém online trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část práce se věnuje návrhům a doporučením v oblasti celého marketingového mixu (4P), který vybrané nakladatelství použije pro vstup na německý trh.
Podoby současné české ilustrace pro nejmladší čtenáře
Kočová, Kamila ; Špirk, Ivan (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Kočová, K.: Podoby současné české ilustrace pro nejmladší čtenáře. /Diplomová práce/ Praha 2011 - Universita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 86 stran. Práce se zabývá současnými tendencemi v ilustrační tvorbě pro nejmladší čtenáře. Porovnává tvorbu současných českých výtvarníků, tvořících ilustrace pro nejmladší děti s podobou kýče v nynější ilustrační tvorbě. Analyzuje kýč jako fenomén a poukazuje na konkrétní příklady, kde se vyskytuje v knihách nebo časopisech pro děti. V didaktické části se zaměřuje na práci s ilustrací v první třídě na základní škole, zkoumá reakce dětí na tvorbu dnešních ilustrátorů a názory učitelů na tuto tvorbu. Klíčová slova: dětská kniha, současná ilustrace, kýč, porovnání, nakladatelství, autoři ilustrací
Ilustrace v české knize pro děti. Obraz zvířete
Nachlingerová, Jana ; Špirk, Ivan (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Nachlingerová, J.: Ilustrace v české knize pro děti. Obraz zvířete /Diplomová práce/ Praha 2010 Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, počet stran 65 Hlavním tématem této diplomové práce jsou ilustrace v české knize pro děti se zaměřením na obraz zvířete v ilustracích, ale i v literárních textech. Práce nachází různé způsoby zobrazení zvířat v rámci obecných ilustrátorských přístupů, zastavuje se u vybraných zásadních představitelů české ilustrace. Pohlíží na současnou produkci knih pro děti v jejích pozitivních i negativních aspektech, sleduje jak snahy v péči o krásnou knihu, tak i nehodnotnou produkci spojenou s nezodpovědností vůči dětskému čtenáři. Na pozadí pozoruhodných knih o zvířatech mapuje současné ilustrátory usilující o výtvarně náročnou ilustraci. Klíčová slova: ilustrace, zvíře, role zvířete v dětské knize, antropomorfizace, ilustrátorský přístup, zásadní představitelé české ilustrace, kniha, současná produkce knih pro děti, krásná kniha, kýč, nakladatelství, současní ilustrátoři

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.